Home Shop Flowers Bloomin' Blog Find Florists About FSN Contact FSN Florists Only!
Find Your Local Florist:
Home Shop Flowers Bloomin' Blog Find Florists About FSN Contact FSN Florists Only!

Brunet Florist

150 Katimavik Rd. Unit #117
Kanata, ON K2L 2N2
Hours: Open 10am – 4pm today
Hours: Open 10am – 4pm today
Shop Online! Website

Brunet Florist offers these additional floral products and services:

  • Baby Gifts
  • Candy/Chocolate
  • Chocolates
  • Artificial Flowers
  • Gift Hampers
  • Choklad
  • Bröllopsblommor
  • Begravningsblommor
  • Företagsblommor
  • Baby Gifts
  • Candy/Chocolate

FULL SERVICE KANATA, ONTARIO FLORIST & GIFT SHOP FOR OVER 55 YEARS ~ CALL DIRECT OR ORDER ONLINE 24 HOURS A DAY

Product Gallery

Vibrant & Glowing

Centerpiece

$75.00, $85.00, $100.00
Shown at $85.00

Autumn Splendor® Bouquet FTD 16-f5e

$99.99, $109.99, $119.99
Shown at $109.99

Wild Berry Bouquet

$74.99, $79.99, $89.99
Shown at $79.99

Violets And Butterflies

$69.99

Product Gallery

Vibrant & Glowing Centerpiece  in Kanata, Ontario | Brunet Florist

Vibrant & Glowing
Centerpiece

$75.00, $85.00, $100.00
Shown at $85.00

Autumn Splendor® Bouquet FTD 16-f5e  in Kanata, Ontario | Brunet Florist

Autumn Splendor® Bouquet FTD 16-f5e

$99.99, $109.99, $119.99
Shown at $109.99

Wild Berry Bouquet  in Kanata, Ontario | Brunet Florist

Wild Berry Bouquet

$74.99, $79.99, $89.99
Shown at $79.99

Violets And Butterflies  in Kanata, Ontario | Brunet Florist

Violets And Butterflies

$69.99

  • REVIEWS

    REVIEWS

    Select a Star to Rate this Florist:

    Reviews about Brunet Florist | Local Kanata, ON Florist
    Average Customer Rating: 3.3 of 5 stars (24 reviews)

    Date: Jun 04, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Delivery was a little too late in the day but arrangement was beautiful
    Date: May 24, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    My friend was so happy with her arrangement, it was perfect! Brunet Florist went above and beyond, we definitely got more than I paid for.
    Date: May 22, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    The flowers were delivered on time and were beautiful
    Date: May 14, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Received a bouquet of roses from my fiance for Mother's Day. Never seen anything so beautiful. Arrived a little early in the morning (8:00 AM) but have to expect that on Mother's Day - they were crazy busy.
    Date: May 14, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Sent a Mother's Day arrangement to my mom-in-law. It was gorgeous. Awesome service too. Now i'm her fave ;-) Thanks BF!
    Date: May 14, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Nice and quick service.
    Date: May 14, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Received a Mother's Day centrepiece from the Kanata location that was looking very weary upon arrival and roses , hydrangeas and even the daisy mums were brown by the third morning. Not the usual quality...I have received beautiful birthday and Christmas centrepieces from this location during the past year so very disappointing. Unfortunately it is impossible to speak with anyone in person to try and rectify the matter so my kids will likely be taking their business elsewhere in the future.
    Date: May 12, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Hello, I am very disappointed in the value I received. I spent 130 dollars and I got a small bouquet delivered at 9pm which was when my kids were already in bed. That was their gift to their mother and they waited all day to get it so they can give it to there mother. Hence the message which you wrote on the care indicating that would be her servants for the day. I am not one to complain but this experience left a poor taste in my mouth. I paid 10 dollars more for the premium bouquet. It was 89.99$ and no wow factor.
    Date: May 09, 2021
    Name:

    State/Province:AZ

    Delivered on time, called the recipient to make sure she was home first. Happy with the order.
    Date: Apr 15, 2021
    Name:

    State/Province:BC

    Reciepant was delighted with the arrangement.
    Linda's Reply:
    Date: Apr 15, 2021, 5:36 pm

    Thank you so much, we really appreciate your feedback.
    Date: Mar 31, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Service was amazing. Delivery was great.
    Date: Mar 16, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    The recipient was very happy with the floral arrangement.
    Linda's Reply:
    Date: Mar 16, 2021, 3:27 pm

    Thank you for your kind words. They are much appreciated.????????????
    Date: Feb 26, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Arrangements are always perfect and flowers are so fresh, they last for weeks!
    Date: Feb 23, 2021
    Name:

    State/Province:QC

    Quick and easy service, and according to the recipient, the flowers were gorgeous! I would use Brunet again and highly recommend them!
    Date: Jan 08, 2021
    Name:

    State/Province:ON

    Awful arrangement from Kanata location, did not look anything like picture.. when I called to discuss I was told it’s their interpretation and my comments didn’t matter. No apology, no discount no customer service at all. No one should order flowers from a company that’s not willing to give you the arrangement you want. I will never buy from them again.
    Linda's Reply:
    Date: Jan 08, 2021, 8:11 pm

    We are sorry that you were not happy with your arrangement, but we’re a little confused. We have been closed for the last 2-1/2 weeks so we are not sure who you spoke with or when you placed the order.
    Date: Jan 05, 2021
    Name:

    State/Province:AB

    My mother in law was absolutely thrilled with her Christmas arrangement. It was delivered quickly and the arrangement was as advertised.
    Linda's Reply:
    Date: Jan 05, 2021, 1:35 pm

    Thank you so much for your kind words. They are much appreciated.
    Date: Dec 29, 2020
    Name:

    State/Province:BC

    The picture on your web site was not even close to what my aunt received, I understand you said changes for fruit in season but no basket in a bowl? and a mango?? Sorry for the price I was not very happy.
    Linda's Reply:
    Date: Dec 30, 2020, 3:58 pm

    The fruit basket that you received did not match the picture because that was not what your aunt ordered. She requested a $60 version of the fruit basket, as opposed to the $90 'Deluxe' version shown in the picture. Her requested version was priced $30 lower, and thus contains fewer/different items.
  • STORE HOURS

    STORE HOURS

    Monday: 10:00 AM – 4:00 PM
    Tuesday: 10:00 AM – 4:00 PM
    Wednesday: 10:00 AM – 4:00 PM
    Thursday: 10:00 AM – 4:00 PM
    Friday: 10:00 AM – 4:00 PM
    Saturday: 10:00 AM – 3:00 PM
    Sunday: 10:00 AM – 1:30 PM
  • SOCIAL MEDIA

    SOCIAL MEDIA

    Facebook Yelp Google Business Page

Contact this real local florist

This message will be emailed directly to
Brunet Florist